امروزه شاهد افزایش قیمت تمامی کالاها و وسایل از جمله مبل راحتی هستیم. از این رو تعویض کلی مبلمان قدیمی یا آسیب دیده بسیار پر هزینه خواهد بود. اما می توان با تعمیر مبل ها تغییرات چشمگیری در دکوراسیون منزل با هزینه ای کمتر ایجاد نمود. در واقع تعمیر مبل راحتی نوعی خدمات تخصصی است که خیلی از افراد به آن نیاز دارند و می تواند بسیار کاربردی باشد. شرکت های معتبری وجود دارد که می توانید تعمیرات مبل خود را به آن ها بسپارید. اگر می خواهید با تعمیرات مبل راحتی و هزینه آن بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تعمرات مبل چیست؟

تعمیرات مبل در واقع به فرآیندی می گویند که از طریق آن مبل هایی که دیگر قابل استفاده نمی باشند و آسیب دیده اند ترمیم می شوند و به رفع عیوب آن می پردازند. با توجه به طرح مبل، جنس مبل و همچنین موادی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته و میزان فرسودگی و خرابی نوع تعمیرات متفاوت است. به طوری که بر اساس آن تعمیرکار تصمیم می گیرد که تعمیر مبل را در محل انجام دهد و یا اینکه آن را به کارگاه منتقل کند و اقدامات لازم را جهت بازسازی آن انجام دهد.

تعمیرات مبل راحتی شامل چه مواردی می شود؟

تعمیر مبل راحتی در برگیرنده تعمیر رویه مبل، رنگ کردن مجدد مبل ها، تعمیر پایه شکسته مبل، تعمیر و تغییر پارچه مبل ها، تعمیر زیره مبل ها و .. می شود و مبل های راحتی با توجه به میزان خرابی ممکن است به یک یا چند مورد از موارد ذکر شده نیاز داشته باشند. به همین دلیل هزینه تعمیر مبل ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع می توان گفت که تعمیر مبل روشی عالی جهت صرفه جویی در هزینه و ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل می باشد. علاوه بر این با تعمیر مبل ضمن زیبایی می توان طول عمر و دوام مبل را نیز افزایش داد و مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمود.

آیا هر مبلی را می توان تعمیر کرد؟

پیش از آنکه برای تعمیر مبل راحتی خود اقدام نمایید ابتدا باید بررسی کنید که آیا مبل ارزش تعمیر کردن دارد یا خیر؟ در صورتی که ساختمان و کلاف مبل دارای کیفیت مناسبی باشد این مبل را می توان تعمیر نمود و مجددا مدت ها از آن استفاده کرد. اما مبل هایی که ساختار نامناسب و بی کیفیتی دارند اگر تعمیر شوند نیز تنها مدت زمان کوتاهی زیبایی و دوام خواهند داشت و سریعا به تعمیر نیاز پیدا می کنند. به عبارتی هزینه تعمیر آن ها خیلی بیشتر از تعویض شان می شود. بنابراین تنها در مواردی باید به تعمیر مبل راحتی و خرید پارچه مرغوب جهت تعویض رویه و … فکر کرد که مبل از کلاف خوبی برخوردار باشد و بتوان مدت ها از آن استفاده نمود.

1x1.trans تعمیر مبل راحتی

روش های تعمیر مبلمان راحتی

با توجه به ساختار و مدل مبل های راحتی تعمیرات آن ها ساده تر خواهد بود و به طور کلی از دو روش برای تعمیرات مبل های راحتی استفاده می شود.

روش اول: به شرکت های معتبر تعمیر مبل مراجعه نمایید و با توجه به سفارش شما و قیمت پیشنهادی آن ها مبل ها را به آن ها می سپارید تا به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند.

روش دوم: خودتان جهت تعمیر مبل اقدام نمایید و به تعویض رویه مبل، پایه یا دسته مبل بپردازید. البته در این روش باید این موضوع را در نظر گرفت که تعمیر مبل به مهارت و تخصص نیاز دارد و اگر تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است هزینه های شما خیلی بیشتر از تعویض مبل شود.

مبل های راحتی به دلایل مختلفی می توانند خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند و از رایج ترین موارد خرابی در این مبل ها می توان به خراب شدن پشتی یا فنر بندی مبل، خرابی یا پارگی رویه مبل، خرابی فوم مبل و … اشاره نمود.

قیمت تعمیر مبل راحتی

هزینه نهایی تعمیر مبل های راحتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به اینکه ظرافت و زیبایی در مبل های راحتی چندان مطرح نیست و بیشتر بر روی راحتی آن ها تمرکز می شود، از این رو هزینه تعمیر آن ها کمتر از سایر مبل ها است. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تعمیر مبل راحتی می توان به نوع خدمات دریافتی، نوع متریال مصرفی، حجم و میزان متریال مصرفی، نوع و سبک مبلمان، تعمیر در منزل یا محل کارگاه تعمیر مبل و … اشاره نمود حتما پیش از سپردن مبل به تعمیرکار در رابطه با این موارد با تعمیرکار صحبت کنید تا به توافق برسید و بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تعمیر مبل راحتی
دسته بندی شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *